24 Mayıs 2014 Cumartesi

Saman Ghoddos: Derbi için sabırsızlanıyoruz!

Bu sezon 7 maçta 630 dakika sahada kalarak 1 gole imza atan orta saha oyuncumuz Saman Ghoddos, bu hafta sonu oynanacak derbi ve takımla ilgili konularda açıklamalarda bulundu. Ghoddos'un açıklamalarından satır başları şöyle :

Sezon bizim için çok da iyi başlamadı. Seri mağlubiyetler aldık üst üste. Ama Hammarby maçında sahada çok iyi mücadele ettik ve oynadık. Bir kaç bireysel hata maçın sonucunu belirledi ve sahadan mağlup ayrıldık. Ligde herkesin herkesi yenebileceği bir hal var. Umuyorum ki bu oyunumuzla iyi galibiyetler almaya başlayacağız. 

Superettan'da bu sezon ilk yılım, takımıma asist ve gollerimle puanlar kazandırmak istiyorum. Hedefim takımımla bir üst aşamaya çıkabilmek. 

Syrianska'da her şey çok güzeli, uyum problemi yaşamadım diyebilirim. Dejan Garaca ve Gabriel Somi bana çok yardımcı oluyor. Taraftarlar da çok önemli ve büyük bir yer tutuyor kulübümüz için.

Hafta sonu oynanacak derbide eve güzel futbol ve 3 puanı alarak dönmek istiyoruz. Sahada bunun için savaşacağız. Rakibimizin taraftarı kendileri için büyük bir artı olacak ama sahada kazanan biz olmak istiyoruz. 

Kaybetmek mide bulandırıcı ve ağrılı bir duyguyken kazanmak gülümsetici , rahatlatıcı bir duygu benim için! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder