23 Mayıs 2014 Cuma

Makdessi vs. Chanko | Süryani Derbisi

Pazar günü en sonunucusu 2010 yılında oynanmış olan Süryani Derbisi'ni izleyeceğiz. Assyriska da Syrianska da bu derbiye elbet büyük önem veriyor. Son zamanlarda yapılan ortaklıklar ve tarihi dostluk gerilimi minumum seviyeye çekse de özellikle bu sezon oynanacak maçlar için dayanışma derbisi tabirini kullanmak yanlış olmaz.

Bu maç Assyriska forması giyen Makdessi ile Syrianska forması giyen Chanko için de ayrı bir önem taşıyor. İki kuzen bu tarihi derbide karşılıklı olarak forma giyecek. Kariyerinin sonlarına gelen Chanko ile genç Makdessi'nin bu karşılaşması kişisel tarihlerinde de unutulmazlar arasındaki yeri alacaktır.

Maç öncesi Makdessi bu konuyla ilgili şunları söyledi:

                                               Küçükken onu izleyerek büyüdüm diyebilirim. Şimdi ona karşı 3 puan                                                 için savaşmak çok farklı bir duygu! Şimdi onunla eşit durumdayız ve                                                     Pazar günü ben kazanan tarafta olmak istiyorum

Chanko ise kuzenine karşı oynayacağı sorulduğunda şu sözleri sarf etti :

                                            Bu karşılaşmanın ikimiz için ayrı bir güzelliği ve eğlencesi olduğunu                                                      düşünüyorum ama ona karşı kazanmak istiyorum. Zaten böyle bir derbiyi                                              kimse kaybetmek istemez kuzenine karşı... Taraftarlarımız ve iki takım                                                 oyuncuları arasında da tarihi bir dostluk olmalı ve bu derbide nefrete yer                                               olmadığını düşünüyorum.

Sonuç ne olacak bilinmez ama kaybedeni olmayan bir derbi desem çok mu iyimser olurum acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder