9 Mayıs 2014 Cuma

İşte Yeni Transferimiz!

Kulüpteki kadro "derinliğinin" ahvali herkesin malumu, bazen maçlara takım 5 yedekle çıkmak zorunda bile  kalıyor. O beş kişiden biri sahaya girdiğinde yaptığı katkı da tartışmalı tabi.

Kulüpte resmi sayfadan bir transfer haberi duyurdu. Habere göre İngiliz fotoğrafçı Daniel Brace artık Syrianska'da! Ne mi yapacak kulübün yaptığı maçlarda foto muhabirlik yapacak. Yedek kulübesiyle alakası yok anlayacağınız.

Daniel Brace, kulübün Facebook sayfasındaki ilgili haberin altına şu yorumu yazmış:

                                    "Bana bu şansı verdiği için Syrianska kulübüne ve taraftarlarına çok teşekkür                                     ediyorum. Sizlere harika fotoğraflar vermek için sabırsızlanıyorum!"

Bir nevi forvetin "gol sevinci yaşayıp tribünle kucaklaşmak için sabırsızlanıyorum" temennisi... Bu transferden sonra maçtan karelerin artması
ve tek fotoğraflık maç haberlerinden kurtulmayı umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder